Door Anja van Duren op 20 maart 2014

GR2014 teleurstellend verlopen

We hebben onze uiterste best gedaan. Het volk heeft beslist….

We verliezen op 2010 3 zetels. Maar, we gaan ons natuurlijk terug knokken! We feliciteren ook de winnaars van de verkiezingen, namelijk de SP en Menterwolde Gewoon met hun resultaat.

Ik wil als campagneleider, iedereen hartelijk bedanken voor zijn/haar inzet!

En natuurlijk willen we tenslotte allemaal het beste voor Menterwolde. Een evaluatie vergadering komt er zo snel mogelijk.

De mensen die op de lijst stonden wil ik vragen om eens na te denken over een functie in ons bestuur. Wij hebben straks alleen nog Nico Vos in het bestuur en daar hebben we uiteraard ook goede mensen voor nodig. Ik vraag dan ook langs deze weg jullie , mocht je interesse hebben in een functie in het bestuur, om je aan te melden!

Nogmaals, onze dank voor jullie inzet en op naar het vertrouwen terugwinnen de komende 4 jaar!

Met vriendelijke groet,

Anja van Duren

PvdA Menterwolde

Anja van Duren