Door Anja van Duren op 14 februari 2014

Hans Spekman naar Menterwolde

Langs deze weg willen wij u op de hoogte brengen en uiteraard uitnodigen voor de komst van Hans Spekman bij de PvdA Menterwolde op 14 maart van 16:00 tot ongeveer 19: 00 in de Heemtuin te Muntendam. Hij is hier op uitnodiging van de PvdA Menterwolde. Wij hebben het volgende programma opgesteld : 15: 00 Inloop gasten, 16:00 uur aankomst Hans Spekman, tot ongeveer 17:00 rondleiding in de Heemtuin om Hans te laten zien hoe belangrijk het WSW gebeuren hier in onze gemeente is en dat wij dit hoog op ons prioriteiten lijstje hebben. Om 17:00 een politiek café waar genodigden en publiek (het is openbaar toegankelijk,) vragen kunnen stellen aan Hans Spekman over zijn visie op bv Groningen, de aardbevingen, de windmolens en alle andere vragen die men wil stellen aan Hans. Rond 18: 00 wordt dit afgerond en nemen we Hans mee naar de Menterne een van de dorpshuizen hier in onze gemeente waar we laten zien hoe belangrijk dit is voor een gemeenschap. Wij van de PvdA Menterwolde zijn erg trots, dat Hans Spekman bij ons komt in Menterwolde om vragen die ons allen zo bezighouden te kunnen stellen. Graag willen wij ook u uitnodigen om deze publieke bijeenkomst  bij te wonen.
Namens de campagnecommissie van de PvdA Menterwolde,
Anja van Duren

Mijn naam is Anja van Duren,ik ben 42 jaar en woon in Muntendam. Ik woon samen met Johan Middel,ben moeder van 4 kinderen waarvan een studerend in Wageningen(Josco) en een studerend aan de Hanzehogeschool Groningen (Roxana)deze twee zijn uitwonend en ik heb nog twee thuiswonende kinderen van 8 en 7 jaar.(Jaedyn en Cailean). Naast mijn

Meer over Anja van Duren